CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

:: OUR LOVE ::

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, February 17, 2010

my lunch break ;)

 30 minutes a day during lunch time. 
Honestly, I feels so good when am sweat.. (dengan baju senaman lah... Kalo di waktu lain I really hate it...) ahaks.. poyo gile.. I know it is not necessary to sweat for good work out but for me sweating is really refreshing my body, and my mind. But maybe because am fat sebab tu lah senang tul nak berpeluh kot hahahah...
Btw, at the moment, this is the ONLY ME-TIME that I have... Gile kesian kan? 
I plan to exercise 5 days in a row, 30min a day and I will continue to exercise the rest of my life... ecewahhhh... Reason is, I feel that am not fit enough to handle my active kids... So this is only my initiative for being healthy, being fit. Healthy food? Nahhhh.. not now.. hahahahaha...

Ini bukan la misi menguruskan badan because tade maknenye berlari 30min tapi lepas tu membaham segala makanan yang ade. Ini adelah semata-mata supaya tidak pancit bile berkejaran dengan budak 2 orang itu. Tapi kalo indirectly I lose weight, kan ke bagus! ;) *Berangan*
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

mommaholicSURI said...

Go Zura GO! u can do it!! :)

Azurah Abd.Aziz said...

Yesss...go..go..hehehe..

my advice..30 min cardio everyday..tapi ada cara nak max kan metabolisme + hilangkan berat badan tuh. Maksudnya..30min tapi hasilnya berbaloi-baloi.Lepas tuh boleh combinekan dengan pilates..

best..best..best.

Nadine said...

wah Zura sungguh rajin. good, good! keep it up! Nadia pun tgh membina stamina utk berkejar2an dgn Faaz skang..hihi.

p.s: senam time lunchtime x panas ke Zura? ke exercise kat gym?

Mrs. Ishamizu said...

Wah chayok...Izu rasa nk join Zura je..klu la dkt, bley kita sume exercise sama2 kn!;)

Nway, how's Aariz? dh sht? siannya si kecik tuh..mommy sbr ye..musim demam ni lg2 cuaca tgh panas ni..tk care!:)

faisyura said...

tq ladiessss ;)

nuril: go mmg go.. tapi kdg2 tu berat nye nak mulekan.. hahaha

azura: tq for ur tips.. will try my best to follow... ;)

nadia: hehe pergi gym nadia kt ofis ni.. time lunch tak ramai org.. kalo after work dah tak sabar pulak nak balik hehehe... mmg panas skg ni.. nak gi makan pun pk 10 kali kalo tgk matahari tu.. ;P

izu: jomjom... tula kalo dekat lagi best, ade gak kawan.. baru meriah...