God knows how I miss blogging, how I miss my blogger friends too.. And maybe u guys miss me too hehe perasan mode hahah.. If not miss me, at least u miss to see my boys kan hahah sekali lagi perasan.. Izu la ni, cakap rindu rindu.. Kan makcik dah kembang dan terharu hahahah.. Oklah, untuk mengubat rindu, presenting the latest of Zaim and Aariz bambam..
Now at his 7 months, Aariz can say Maaa and Baaabaah... Most of the time baabaaaahh jelah yang keluar from his mouth.. ;P He can really sit unsupported... Stand if there is anything to hold and always terhantuk when he tries to walk.. Perasan kan mamat ni? Ade hati nak berjalan... Bile dah berdiri tu, biasenye dia akan toleh and say Haiiiii.. and dengan big smile nye, dia akan terus try to walk or terus rase nak kejar Zaim... And that time, gedebuk le jatuh.. Adehhh... Cian dia..
And bile nampak Mommy pakai tudung, maka dengan sekelip mate, dia akan melekat di kaki Mommy and peluk kaki Mommy... Kalo tak bawak, maka akan menangis and melepuk muke Bibik.. huhu..
As for Zaim... Hmmm I am really tired to talk to him. He talk non-stop, asking this and that. Make jokes and all. Kalo bab menyampuk tu pun bagi la kat dia... Ade saje nak bebel even when he is alone. Aariz pun lemas asik kene bebel je ngan Zaim... And he really copycat me for everything that I said to him or to someone else. He behave like me too. I really need to be patience as I know every single thing that I do, he will behave the same thing. The latest is, Zaim akan buat kerut dahi whenever I scold him, or questioning him why of his bad action. Or when he curious to know about something. Jenuh kerut dahi waiting for my answer.. And then when I ask him to think pun dia akan kerut dahi...
Sampaikan I wonder is it me yang selalu kerut dahi when talking or thinking about something? Or his Babah? Hahaah...
Banyak lagi nak share but time tak mengizinkan.. ;(
I know I owe u my story. Will try my best to update it very soon.. Hahah soon lagi.. Ampoooooonnn..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.





3 comments:
hehehehe dh mmg rindu nk wat camana...;)
Nway, hensemnya Im n Aariz..nice suits they have there. comel je dok 2-2 sblh2 tu..kelakar n gelihati jgk baca citer psl derg ni..hihihih so sweet la! btw, xpela ikut sape2 pon, yg ptg ttp chomel!;D
Ok, nti update lg eh..:)
nuurill dah leh bayangkan bila both of them wearing tux.. owh!!!1 mesti cute giler!!!!! :)
Lama Zura tak hapdet blog...tgk2 dh boleh duduk steady dah Aariz. Sekejap je dah besar. Makin seiras ngan abg dia. comel! :)
Post a Comment