CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

:: OUR LOVE ::

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, May 11, 2011

Baru 2...

I love big family... I plan to have 6 kids... Yes 6! Maybe 2 boys, 4 girls.. Or 3 boys and 3 girls... Or maybe 6 boys... O_o Hahah frankly, I am really fine with that... Hurmmm... Ok I lied, maybe not so fine to have 6 boys as I sometimes having difficulties to raise my 2 boys. But wait... who knows by the time I get 4 boys, I become expert in handling boys and I can raise 6 without any issue kan kan kan? Hurmm sound too positive la plak... Hahaha..

My boys.. The two little boys are my precious. Day by day, they demand more attention from me... I tell you, I thought, it will be easier to raise 4yo and 2yo boys than raising a baby... but am totally wrong. Growing kids lagi demand byk attention dari baby...Baru 2, dah tak menang tangan nak melayan... Now baru kite tahu, susah senang menjadi ibu ni kan...  Memang perlukan kesabaran yang tinggi.... So that means, no. 3 nanti dlu... Huhuh... Mommy kene focus kat yang 2 ini, yang super ligat ini...

Nway, Happy mother's day to all.. Sorry a lil bit late... Too hooked with title Mommy... hahahah... How was ur Mother's day celebration? Mine, very simple. Bought flowers and gift to both my mom and MIL. And for me, I just spent the evening kat playground... Ape lagi yang lagi sesuai kan for the two lil active kids tu... At least at playground I can stop saying "No" to my kids...

Last but not least, just want to share with you, my priceless gift for Mother's day'....

 Ajak Mommy main swing...

 Weee.. So happy..

 Seronok dapat tangkap gambar Aariz happy camni....
Sangat susah nak dapat..

 Smileeee..

 Now badminton session with Zaim...


Then, playground timeee..

Then, silly face time...






And finally makan time... ;)



Alhamdulillah... am blessed ;)

5 comments:

ummi_ziz said...

Aww so sweet..spent time ngn derg is the most precious kn. Comel la Aariz n Zaim, geram tgk derg, chubby, gebuss, sdp dipelukk.. hee

Nway Zura tau, dulu izu pon plan nk ank smpi 7 org taw! tp lps dh dpt 3 lil angel yg sgt la angelnya ni hehehe trus ya ampun taw nk ank 7! kikiki...

Mmg lg tough kn handle kids..izu pon dlu igt nti derg dh bsr lg sng kita, rupanya idokk..hehe sng jg bb lg la..tk main kjr2 lg kn. ;)

Its ok Zura..tk ur time. ;) apapun kita bsyukur dh jd mommy n dikurniakn ank2 kn..so bless. happy mother;s day dear. :)

mommaholicSURI said...

Nuurill pun dun mind kalau semua anak-anak Nuurill boys. Tapi, kalau dapat ade lelaki ade perempuan, lagi best la kan. :)
Ape lagi Zura, next one la!! hihi

Happy Mother's Day! :)

faisyura said...

izu: happy mother's day to you too... hahah kite same la kuat berangan... tp izu lagi hebat tu.. 7! hahaha zura ni konon mcm terer sgt nk handle anak ramai2... tapi mmg teringin tp.. kalau terkenangkan time diorg tgh melasak.. mmg ampun... tapi kalau time tgk baby, mulela tringin balik.. hahaha... mcm2 je... ni tgk zafri kiut miut tu, mule la terase nk baby lg.. hahaha mmg tough la izu, duk sane, jaga eins n zafri... kagum tau izu boleh handle sendiri... zura yg ade maid ni pun... hahaha tensen kemain... ngade je kan...

nnt la kot aariz dh fhm skit, boleh la kot tmbh lagi.. sebab 2 mcm skit sgt kan? heheh aminnnn...

nuril: hehehe gimme 5 nuril.. tp nuril la dulu tambah.. zura tgh tak abis berpeluh2 jaga yg 2 ni.. hahaha... next year insyaAllah.. eh eh ttbe yakin plak dah... hahah happy mother's day nuril! ;)

Diyana Khoo said...

zura nak 6? wahhhh. hebat2. cd ni dari family kecik. jadinya plan nak 2. at most 3. tp tgk rezeki Allah nak bagi la kan. kalau lebih pun takpe la. huhu.

happy mother's day to you too :). comel betul aariz n zaim main. mmg priceless bila dpt spend time cam gini kan. eventhough simple thing kat playgrround je tp lagi best dari buat benda lain.

faisyura said...

cikdee: 6 tu cita-cita... hahah.. bile diorg dah tido senyap dan aman; hurmm confident nak tambah... hahah lepas diorg celik mata panjat sane sini... hold balik jadi 2 hahaha... tp insyaAllah mmg nk ramai... ikut la rezeki cemane... ntah2 cikdee lagi lebih kot dari zura nnt hahaah..
sape tau kan... ;)

anyway mmg kitorg sllu buat activity outdoor sbb kat playground diorg ni bebas skit nak melasak... kalau kt umah tak larat nak tiup wisel hahah...