Perrrghhh... pejam celik pejam celik dah April skg... Finally, baru skg dapat jenguk balik kat sini... ;P
Alhamdulillah, after 2 months keje bagai nak gile.. my project dah nak go-live very soon... Harap2nye smooth la... Tak larat dah nak bersengkang mata... But actually mata boleh di sengkang, tapi rindu kat boys tu yg tak tahan tu... Ishhh tak tahan rindu kat diorg walopun ari2 jumpe.. Went to work at 7am and came back home late 10pm... Spent only 1 hour with them, itu pon makan, buat homework and bedtime story je, then tido dah... Terpakse let them sleep with Bibik. And me... continue work til 4 am... huhu.. Kesian sgt kat diorg but apekan daya, Mommy ade tight dateline sgt2..Jelessss sgt sebulan diorg tido ngn Bibik.. =(
Now dah boleh balik to normal routine... Fuhhhh.. sgt legaa... Now sedaya-upaya I tried to qada' quality times with them..
And paling penting, bile Zaim request: 'Mommy can I sleep with you tonight? I miss you Mommy..." I am able to say: "Of course sayang! Tonight, Mommy tdokan..." ;)
Time kamcengggg... memang begini...
Ok dah dah... before acara wrestling mula.. better kite bace buku ye anak-anak..
Takpe.. sepah pun takpe... ;p
Okay.. bace doa.. wajib utk Aariz menyempit kat katil Zaim seminit dua..
Good nite... ;)
















2 comments:
olo kecian mommy, bz rupanya..takpe keje dh siap..mommy b;ley qadak2 habis2..hehe nway the boys are so cheeky but cute as always..:)
yahooo, dah ada update. cepat2 update story tau. dah rindu nak tgk ur boys. dah besar la both of them. geram je tgk.
Post a Comment