- To move out from my parent house, provided the house should be more comfortable and safer than my house. Taleh tangkap muat je. Or else, I will still prefer my mom's house. Heheh.. Buat ape nak pindah kat rumah yang less comfort and less safe dari rumah sekarang kan? So, will try to start hunting for our future-to-be-home-sweet-home. Maneee la dia ni... *sigh
- Be ABAP certified. This one kene jugak2 pass tahun ni.. Taleh postpone dah.
- Clear up my credit card debt. *Entah bile nak surut, kalo asik swipe je kan...
- To hire a maid. Hopefully Allah tetapkan lah hati aku ni... Anak nak masuk dua ni. Hopefully, aku dapat maid yg ok, sayang zaim and baby, dan hormat kami sekeluarga. Entah kenape hati aku lebih trust kat nursery Zaim. Tapi atas sebab-sebab yang dah lame di fikirkan, (yg negative side lerr) I think I really need someone to handle my babies.
- To stay healthy and keep fit throughout my second pregnancy.
- Improve my swimming skill. ;P
- Go vacation for a week! No disturbance from others! Just me and my lil family. ;)
Just because... I miss you!
7 years ago





1 comment:
Selamat Tahun Baru Baid! Semoga impian dan hajat tercapai~
Post a Comment