CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

:: OUR LOVE ::

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, February 25, 2009

2.45 am...

I couldn't sleep... The truth is, I am so worried about my future maid. Not yet picked one but I had contacted few agents asking for biodata to review. I have few that win my heart, but still I cant make any decision yet. I know it does not depends on their look, their background or the agent. So it's not easy to choose one but based on this info at least you can make your own judgment before choosing them. But I think the agent pun kene same baik jugak. In case of anything, bleh la di harap kan... Takot agent lepas tangan duit pun lebur...

Huishh hari sudah mau pagi, both heroes dah lame berlayar. Esok cuti lagi. Tadi best sgt, morning teman Bie pergi Audi Specialist, check up si Odah. ;) Then we went out lunch kat Kg Baru - tapi hari hari pun lunch same-same.. hehe.. Then pergi tengok movie citer Punisher.. sangat ganas but i like... ;)

There goes my day. The rest, I spent my time googling about maid.

Tomorrow kalo gaji dah masuk, bleh la bershopping ;) Lalalala...

4 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Mak oi!245 ko tak tido lagi Baid..not good for preganant woman tau! Betullah pak utih kata pompuan nih banyak pikir kan..kekeke...

faisyura said...

hahaha nk tergelak aku bace komen ko... mmg kene batang idung aku... aku ni bukan bleh ade mende sket dlm pale.. gerenti taleh tdo... pk pk pk tak abih2... hahah...

Mrs. Ishamizu said...

Smg zura dpt maid yg baik dan serba boleh..prefer yg muda ke tua? hehehe..

nway bestnyer gi dating tu!! blerla izu dpt dating bdua2an je lg? now ni dh berempat plak!:D

faisyura said...

tq izu... ingt nk amik maid age 30-40.. kalo mude, org kate tak pandai sgt keje, kalo tua pulak org kate degil... haih pening fikir kerenah maid ni.. nak buat cemane, dah keje pun bz...

taper izu, kejap je lagi pantang tu... abih pantang nanti, gi deting... zahin deting ngn iris.. hahaahh